22 juli 2011

farvel til det gamle

Hej søde venner og nye læsere. 
Jeg er virkelig ked af at jeg ikke har skrevet på min blog i næsten en måned. At slutte på efterskolen var virkelig svært og hårdt, hver gang jeg så min blog kom jeg bare i tanke om at efterskolelivet var slut for mig nu. Undskyld, ville simpelthen gerne have skrevet et langt sødt indlæg om slutningen, men jeg kunne ikke få mig selv til det. Så ville det jo være slut, for good. 
Jeg havde den her blog som min efterskole blog, så dem derhjemme, også andre søde jeg ikke kender, kunne følge med i mit liv på Musikefterskolen I Humble. Nu er det jo så slut - men det holder mig ikke fra at blogge, nu er det bare i selvskab med min søde veninde Christine på http://saedetsagt.blogspot.com/ . 
Jeg gik på MEH med Christine og nu skal vi begge starte på Aurehøj Gymnasium i to musikklasser med Musik A, Engelsk A og Psykologi C. Its going to be greeeeat! 
Jeg vil stadig forsætte med at blogge her en gang imellem, men det er mere mit personlige lille sted til alle mine tanker. Jeg håber at I vil følge min blog stadig og måske tjekke min nye ud.


Kys på kind og nyd sommeren 

Ingen kommentarer: