07 juni 2011

distortion, københavn, fest

Min weekend har virkelig været skøn.. Fyldt op til randen med søde kbh'humblere, distortion, møder med nye mennesker, øl, solskin, hygge, købe-ting-til-roskildefestival-shoppetur med Natasha og fester.
Nu er jeg tilbage på skolen og er rigtig glad. Rigtig, rigtig glad faktisk! Selvom der kun er 18 dage tilbage, synes jeg at det nok er den bedste tid på skolen. Vi har alle boet sammen i et år og det gør bare noget helt specielt. Som f.eks. igår - der var vi omkring 60-70 elever på stranden. Og vi var ligesom en stor, sød familie. Og btw.. hvor var det bare lækkert at bade, svømme og gå tur langs stranden igen!

Jeg sidder sammen med min dejlige Christine og har lige fået lidt fri fra sammenspils-rotation-musiktime. Jeg har lige fundet ud af noget sørgeligt... Jeg bliver nok aldrig et multitalent! Bas, klaver, guitar... It so does'nt work. Og selvfølgelig skulle der lige være alle de drenge jeg snakker mest med. Inkl. nogle der måske iiiiikke lige skulle høre mig faile groft. MHMMH ØV 

Nå, selvom man er klodset og kikset kan folk jo godt lide en alligevel.. Hope so!
Kys, rare tanker og andet gøgl herfra MEH

Ingen kommentarer: