09 marts 2011

SAAAMBAAA

Hej ven der læser min blog!

Jeg har været så sommerklar og glad de sidste par dage. Humble er endelig vågnet og solskinsfyldt. Gården er blevet vores opholdssted igen og man kan mærke på alle at det er starten på et fantastisk forår. Vi har siddet med dyner, solbriller, cola og venner omkring os og solen der varmede det hele op. Så har vi haft samba-reggae weekend med nogle lærere udefra som var super gode. Så vi har danset samba, spillet percussions og haft det så sjawt.

Nu skal vi på forlænget weekend og jeg glæder mig mere end noget andet. Jeg tager til London (wuhu, juhu) med min mama og skal være der fra fredag formiddag til mandag eftermiddag. Dvs. topshop, hyde park, marc jacobs, camden market, london eye, jazz-club, mac-makeupstore og alt muligt andet.

It's gonna be damn lovely


hejhej og kisses

Ingen kommentarer: