25 marts 2011

Ready for love

Hey you guys.
Undskyld manner! Jeg starter 30 day challenge, forfærdeligt ud med at glemme at skrive den første dag... dumt.
Så nu sidder jeg og skriver den i matematik timen. Christine og jeg brillierer og er seje, så vi valgte at det var okay lige at tage en pause fra "forholdsregning".

Igår var en dejlig dag. Så dejlig. Vejret var ultimativt skønt og varmt (jeg havde t-shirt på = bare arme)
Jeg havde fysik, dansk, skrev stil, og havde kor. Nu kommer det bedste: købte chokolade/orange knas is med Louis, var ude og løbe 4,1 km i solskinnet alene og senere så jeg teater med mads, jonathan og astrid marie.. og selvfølgelig også resten af kontaktgrupperne 9-15.
Så øvede jeg med Sigrid og Luna.. og det er nemlig grunden til dette blogindlægstitel. Vi skal optræde på tirsdag til caféaften med "Ready for love" af India Arie. Det kommer til at blive flot, håber jeg.

Nu glæder jeg mig bare til weekend! I aften skal jeg til "Middag Hos" hos min søde frida, sammen med mine veninder fra Næver. Temaet er Mexico og jeg glæder mig. Det bliver for sjawt.
Så lørdag står den på hygge-café tur og senere ind til Sallie i KBH. Så kan det være at vi tager videre og fester lidt eller så lejer vi film og holder venindehygge.

Håber at I alle får en bragende skøn weekend.

P.S. skulle poste et billede taget for nylig af mig selv, så her er der et taget af min dejlige veninde Christine (link til hendes blog)


Ingen kommentarer: