24 marts 2011

funky jazz

Hej! Jeg har noget at dele med jer, mine søde læsere.. som jeg bare er glad for vil følge min blog :)

Igår havde jeg nok den bedste oplevelse i jazzsammenspilstimen. I nu 7 måneder har Klaus (vores meget jazzede jazzlærer) givet os mainstream jazzstandarter. Jeg, Nicolai og Anna har overhovedet ikke følt nogen udfordring til os sangere. MEN! Nu har han endelig taget ordene til sig og vores to næste sange på programmet er så nice og med en del mere sjov og udfordring.
OG endnu en god ting. Mig og mine sødeste piger skal holde forlænget weekend sammen i København og derfor har Christines (så søde) mor givet os hendes lejlighed en hel weekend, med lidt mad og drikke og så skal vi ellers klarer os selv. Det bliver nok nær det lækreste! Juhu hvor jeg glæder mig!

 
Her er links, hvis I har lyst til at tjekke sangene ud; Diana Krall - Temptation og Art Blakey & the Jazz Messengers - Moanin'

God torsdag til jer venner!

Ingen kommentarer: