28 marts 2011

day 2 + day 3

så for sevan, jeg er smadder dårlig til at holde den her 30 day challenge.. men jeg prøver venner!

Her er et billede (taget af Frida) af den lækreste dessert, Frida havde lavet i fredags. Hun er sejsej til at lave mad og især mexicansk! Så det var lige lidt af dag 2.

 
Dag 3 er jo så idag. Og emnet er: Den perfekte date... en dejlig, rar aften.. simpelthen!
Jeg er nok det omvendte af tilhænger af corny og pladder-romantiske dates. Så en hyggelig aften med en man vil lære at kende og godt kan lide, er vel det en god date er?

Jeg har desværre en af mine sørgelige stille dage. Føler mig dum og kikset. Og klodset og un-attraktiv. hmm. Godt med lidt alene tid så. 
- Savner bare min roomie! 


Imorgen bliver nok.. forhåbentlig.. meget bedre. 


kisses

Ingen kommentarer: