10 februar 2011

øv skole

Det går ikke så godt indtil videre idag :(

Minusser: 
Fik dårlig (lidt god, men jeg havde ikke helt gjort det godt nok) feedback i solo, fik 4 i geografi-terminsprøve og jeg har en lang dag med kor og alt muligt. Jeg har glemt at aflevere en bog til min gamle lærer, jeg er bordformand på min efterskole, jeg er ikke færdig med min uddannelsesplan, jeg havde det vildeste dyk i mit humør i forgårs, nogle af de bedste guys er blevet taget i natterand, så finn er efter dem, mine forældre er ikke helt hooked på mit ønske om aurehøj gymnasium og jeg har egentlig bare brug for et stort kram og en masse kærlighed.

Mine plusser kommer senere, kan kun overskue at være ærgerlig, (ja, jeg er sørgelig lige nu!) og følge med i fysik den sidste time. Dét går derimod godt! 


KISSES

Ingen kommentarer: