02 februar 2011

Honesty

Jeg fik snakket med min søde ven om noget der var ret vigtigt. Det var så rart at åbne sig sådan for en person, som jeg kun har kendt i 6 måneder, men har tilbragt næsten hver dag med, de sidste par måneder. Og vi formåede at gøre det u-akavet, selvom det let kunne blive det. Jeg er virkelig heldig, at have en ven som ham.
Nogle gange er det bare bedst at snakke om tingene.

Jeg er lige nu sammen med Viktor - en ven som jeg også holder rigtig meget af, vi arbejder på et musik-projekt i engelsk. Jeg har valgt at arbejde med/om Erykah Badu. En smuk soul-motown sangerinde, der er utrolig inspirerende. Det er en form for undervisning, jeg støtter rigtig meget op om! Hun har en mening om alt og er ikke bange for at stå alene med den.
Vil snart poste nogle billeder fra mit efterskoleliv, så I kan følge lidt med i tingene.

Jeg har forlænget weekend lige om lidt, det er rart. 

Erykah i Vega, 2009. Koncert med Alona, Emilie og Frida.



Kisses

Ingen kommentarer: