22 oktober 2010

Hej søde venner. 
Uhj.. dejlig efterårsferie, må man da sige. Jeg har bare tilbragt min ferie med nogle skønne! Både fra efterskolen, men også hjemmefra. Har pendlet imellem kbh og næstved de fleste dage.. Og så har jeg også haft besøg af ham den søde.
Skal sove hos Sallie, efter vi har været til hygge i bagsværd for nogle af humblerne. Ærgerligt at jeg måtte aflyse med min roomie, anna og amanda lørdag-søndag.. kunne ellers godt ha' brugt en hygge aften i odense med dem, men familien må og skal også prioriteres lidt. Skal se "Beat It" på søndag sammen med familien og mødes med to veninder derinde. Det bliver nu også sjaawt. Jeg er helt høj på en fantastisk dag-aften i næstved med frida. Hold da op, hvor hun kan gøre mig glad.

Jeg har det så godt og dejligt.. og det vil jeg i hvert fald blive holde fast i. (Selvom fransk stilen, ligger og kigger ondt på mig!!!!) Nu vil jeg smutte. Har lige pt. huset for mig selv.. så høj musik og sjov må vel sige sig selv. 
Hyg jer! 

kisses 

2 kommentarer:

Frida Molsted Nørgaard sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=ymKLymvwD2U&ob=av2n
hør den her rigtig højt og meget dansende!

LærkeJohanne sagde ...

Jamen hvor hyggeligt at du kommer søndag! Middag eller aften?
kys :-*